Ont!

Hallå!

Jag har ju som sagt haft ont i magen till och från. Ja det har pågott under hela dagen och efter att jag ätit gjör det jätte ont och då kan jag knapt stå så vi har ändrat om lite i schemat för Fire, Ja här nedan står det hur han har och skall bli riden de närmsta dagarna. Ja sen måste vi plugga till ett bedömningssemenarium till på Torsdag!

Lördag: Jogging ute
Söndag: Tömkörd skritt, lite trav.
Måndag: Jogging/ Träning
Tisdag: Vila
Onsdag: Ledas/ Skrittas
Torsdag: Jogging
Fredag: Ute skritt (Om det inte är snöstorm)
Lördag: Jogging (Helst ute)
Söndag: Ute skritt (om det inte är snöstorm)

Ja hoppas att ni förstår att vi ändrade schemat och om ni undrar någonting så kan ni bara kommentera så svarar vi. Ja och om ni undrar så har jag varit sjuk ganska mycket tidigare och jag undrar om mitt magonda kan ha med det att gjöra! Jaja men vi får se jag skall i alla fall vila idag och plugga såklart.

Men har ni sett vädret?
Ja kanske lite dumt att fråga er några kanske inte har haft samma väder som vi men det har i alla fall snöat skit mycket här! Ja för att vara i Stockholm och såhär tidigt!



denna bild är tagen av Jennifer och är på ett träd som är på våran tomt!



kram, kram Jenni!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0