Städ dag!

Mamma och pappa var i stallet idag och vi var tvungna att städa! :(
Ja det var lite jobbigt men det är fint i huset nu iallafall!


vi behöver jätte mycket tips om vad vi skall skriva om och vad ni vill ha för bilder! Det är jätte bra om ni kan hjälpa oss att utväckla våran blogg till en så bra blogg som möjligt!

Nu kommer lite frågor som jag vill att ni skall svara på!

5 långafrågor
Hur gammal var du när du började rida och var?
Har du haft medryttarhäst eller något liknande, vad var det för häst?
Har du en egen häst, berätta om den?
Har du något mål med din ridning, vad?
Har du någon favorit häst, berätta om den?

10 snabbfrågor
Säkerhetsväst eller hjälm?
Spö eller sporrar?
Barbacka ritt i snö eller på en sommaräng?
Lindor eller benskydd?
Hopp eller dressyrsadel?
Svart eller brun häst?
Blått eller vitt shabrak?
dressyr eller hoppning?
Titthinder eller vanliga bommar?
Bada med hästen eller tolka?

Nu vill jag veta lite mer om er läsare så svara på dessa frågor och fundera på om det är någon fråga du har till oss!



kram Carro!


Kommentera!<3
Postat av: Alice

Jag va 7 år när jag började rida på tyresö ridskola



Har varit medryttare på Shadow :) :D gullig ponny det där! :P



Har ingen egen häst som ni kanske vet;) men skulle gärna vilja ha... :)



Bli bättre och bättre ;)



Japp, fabienne. Världens finaste ponny<33





Båda helst, men hjälm såklart ;)



Spö



Svårt, men nog snö ;)



Beror på, benskydd på hoppning och linder på dressyr. Men benskydd ;)



Dressyrsadel



Hmm. Brun



Beror på hästen men isf vanliga bommar.



Bada med hästen :)

2010-11-10 @ 21:50:19
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: ebba

jag rider ju då inte :)

nope jag är inte medryttare.

jag hade en gosedjurshäst när jag var liten, såg ut som lillagubben i pippi långstrump :)

nej.

nej.



Säkerhetsväst

Sporrar

Barbacka i snö

Lindor

Dressyrsadel

Brun häst

Blått shabrak

Hoppning

Titthinder

Bada med hästen

2010-11-13 @ 16:13:12
URL: http://ebbasofie.webblogg.se/
Postat av: s

5 långafrågor

10år

Har haft många medryttarhästar. Tre shettisar en c, ponny och en d ponny :)

Har ingen :(

Bli så bra som möjligt kanske? :p

Gwen heter den :) Tävlar lite klubbtävlingar i dressyr på henne ::)



10 snabbfrågor

Hjälm



Båda

Sommaräng

Benskydd

Hoppsadel

Svart

Blått

Hoppning

Titthinder

Bada med häst :)

2010-11-16 @ 20:33:14
URL: http://simplyythebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0