Stallet på dagen!

Hej alla bloggisar!


Ja idag så red jag båda hästarna Caroline var hemma och pluggade lite och så. Ja det gick inte så bra när jag red båda ponnyerna var jobbiga!:( Ja jag red på galopp banan och mamma ledde den häst jag inte red och båda hästarna vägrade att gå ifrån sin kompis men mot kompisen var det full rulle!:)

Ja påvägen till stallet så skrittade jag upp Shadow för jag red honnom sist och då ledde mamma Fire som hingstade upp sig mot några hästar som var kvar på galopp banan. Men det var roligt i stallet ändå!

Jag har bråttom till kyrkogården så jag lägger ut bilderna ikväll! Sålänge kommer en bild från igår!



Nästan alla träden står nakna nu!

Kram Jennifer Syns sen!<3<3

Kommentera!<3
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hehe ;)

2010-11-06 @ 22:15:11
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0