10 saker om mig!

Här kommer 10 saker om mig:

* Mitt dåliga självförtroende lite, lite blir bättre i några minuter varje gång vi frå en possetiv komentar om vår blogg!

* Jäg ÄLSKAAAAAAAAAAAR när ni komenterar.

* Min dröm är att vår blogg skall bli så stor som möjligt.

* Jag är 170 cm lång.

* Ljust nu vill jag verkligen inte nämna hur mycket jag väger på bloggen eller till nån annan än min familj. Vill jag skämma ut mig kan jag vell lika gärna supa mig full och dansa naken på ett bord (Jag vill verkligen inte skämma ut mig)

* Jag vet inte im hur länge jag vill gå upp på stor häst. Tyvär kommer jag nog inte kunna rida ponny tilla jag e 18 pga min längd. :(

* Jag satte mig på ett glasbord när jag var liten (väldigt liten) och det gick sönder! :S

* Jag har aldrig ramlat av och gjort mig ordentligt illa (behov av sjukhus vård)

* Bloggen betyder mycket för mig! <3

* Jag hatar när man säger "K bry" så ireterande!

Haha hoppas ni vet lite mer om mig nu!



Love u!


Kommentera!<3
Postat av: -

Du borde verkligen inte ha dåligt självförtroende! Du äger, och det borde du veta<33

Hoppas det blev lite bättre nu<3

2011-04-07 @ 20:29:28
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/
Postat av: Elvskogsmuppen

Come on, lets get drunk and dance naked on the table! ;D ni båda brudar e grymma! Ni ska inte va som jag o ha dåligt självförtroende :)

2011-04-09 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0