Aprilskämt?

Ja som sagt så är det första april idag:) Så därför tänkte jag ha en liten tävling om det bästa aprilskämtet. Kommentera bara vilket skämt du tycker är bäst som du kan ha hört talas om eller liknande. Sedan bestämmer jag och Caroline ut de 5 bästa (då får ni rösta på det bästa) eller vinnaren på en gång, vet inte ännu. Men den som vinner får en länk i 1 vecka och sedan ett gäsbloggsinlägg (om man vill) Ja många som har vunnit något på bloggen har senare inte svarat när de har fått chansen att gästblogga så ni får välja.

Du behöver inte ha en blogg, eller liknande för att delta om inte så kan du ändå ha chansen att beskriva dig själv, eller så är det en bra start att starta bogg med:) Hoppas du har något bra skämt att berätta om:)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Tuva

sv; Haha okej då var jag ändå nära på att lura nån :)

2011-04-01 @ 17:16:10
URL: http://ryttarnas.blogg.se/
Postat av: -

Alla elever utom en lät bli att komma på en lektion, när den kom dit så sa den bara "Varför kom du inte på våran lektion... Du vet väl att den var flyttad va? Vi hade den för en timme sen, vi hade en vikarie för att du inte kom. Det var lite konstigt att du inte ens hörde av dig!" Läraren såg helt paff ut och sen hoppade ALLA elever fram ur ett rum och ropade APRIL, APRIL! Haha, min kompis berättade att de hade gjort det och läraren bara skrattade;P

2011-04-01 @ 18:30:43
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0