Bild på statestiken!

Jag vet inte om ni inte tror oss eller vad det e ;) Men självklart kan ni få se en bild på statestiken!

Den har dessutom ökat till 114 nu så, det e riktigt kul. Kan kanske bli nytt rekord! Vårat förra rekord e 220 så vi får se! :)

 Litar ni på oss nu? ;)

Haha, jag kunde ha lagt upp den förut men MIN dator kan inte prt sc na så jag fick låna pappas! Data! :)

Men det e riktigt kul! Men allt e tackvare ponnysanning! Men som jag sagt i ett tdigare inlägg så får vi hoppas att ni ger oss en ärlig möjlighet att visa vad vi går för och läser vår blogg några gånger så ni kan se ad vi gör! :)


Tack till alla 114 Läsare! :)



Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Grattis, skitbra! :)

2011-04-11 @ 19:00:53
Postat av: Lova

haha, jag tror er-

grattis, fortsätt så! :D



2011-04-12 @ 15:03:30
URL: http://thegirlintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0