Bloggtorka...

Just nu kommer jag verkligen inte på något att blogga om...

Jag förstår verkligen inte varför!

Men nu vill ju jag ha eran hjälp att komma på något att blogga om. Jag vill ju att denna blogg ska ha allt, både bra uppdatering och läsvärda inlägg. Det är ju ingen ide att blogga om man inte har något in tressant att blogga om. Då tycker ja heldre att jag hoppar över just det inlägget och bloggar lite senare när man har nått intressant att blogga om. Eller vad tycker ni?

Vad är viktigast? Updat eller läsvärda inlägg? Mitt mål är ju att bli den mäst läsvärda och mest uppdaterade hästbloggen. Sen är mitt mål inte att bloggen skall bli den största och med mäst läsare utan bara en riktigt riktigt bra blogg.

Men förut hade vi JÄTTE bra uppdatering men jag känner att dem senaste dagarna/veckan har jag haft jätte lite att blogga om... Men nu ska det bli ändring på det.

Sen tycker jag att våran disign är riktigt tråkig nu och jag vill ha en ny. Vi har bett en kompis eller kompis kompis att fixa en och hon har ju sagt ja, men hon har inte fixat den än. :( Jag vet inte riktigt hur det går med den. SÅ vi får hoppas att hon kan göra den så fort som möjligt!

Men NU ska det bli rielt med förbättreing på bloggen, dennablogg skall bli så himla bra NU. Jag skall verkligen läggamer tid på denna blogg. För den och ni e faktiskt VÄLDIGT viktiga för mig.

Men vet ni vad denna blogg behölver för att den skall bli bra. Det är ni...

Ni ger oss motivationen, och det finns vissa av er som är riktigt duktiga på att komentera och vara super snälla mot oss, och det är komen´tarerna och Idolbilderna och ert stöd som ger oss motivatinen att blogga. Så om ni blir bättre på att komentera kommer ni att hjälpa oss att göra bloggen bättre! Så snälla komentera MASSOR! :) <3

 

sånt här VÄRMER och ger motivation. Så komentera och make me happy! :)

<3


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

sv. Han e 6år och valack. Bara 118cm. Ja brukar inte rida han..men så hade han bockat av 3 ryttare. 2 som var äldre än mej. Så dom fråga om jag kunde rida till han så att ägarens dotter som e 6år kunde rida.

2011-04-25 @ 18:07:14
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker ni ska lägga upp mycket mer bilder :)

2011-04-25 @ 18:55:48
URL: http://ingridsandras.blogg.se/
Postat av: -

Säger bara såhär:

All tid jag lagt ner på att göra en idolbild, komentera och läsa eran blogg, inget har varit förgäves. Ni verkar vara två underbara tjejer, fortsätt som ni gör och inget kan stoppa er!

2011-04-25 @ 21:18:30
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0