Färgade sporrar - DISS!



Tycker jag är en Diss. Visst det kan göra en liten färgklick i en ridoutfit som tyvär ofta blir ganska grå och tråkig. Men det är ju faktiskt inte så snyggt igentligen. Färg är igentligen inte något som skall till höra ridsporten eller vad man säger. Tävlings outfitarna skall ju vara vit svarta oftast. Sen har det ju kommit in färglada kavajer och annat i färg som man kan ha på tävling. Men att ha färgade sporrar då tycker jag att man har gått för långt. Sporrar är inte något som man skall ha för att det skall vara snygt utan för att förtydliga hjälperna. Men jag försår faktiskt inte vaför man skall färga ALLT? Så färgade sporrar får en STOR FET



Kommentera!<3
Postat av: NellieB

sv. Håller m dej. Framför allt i dressyren. Där tkr ja att d ska va stil ren utrustning.



Kram på dej. <3

2011-04-29 @ 22:35:52
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Elvskogsmuppen

Jag vill ha rosa, blå och svarta!

2011-04-30 @ 07:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0