Godmorgon!

Godmorgon folket!

Nu är det PÅSKLOV! Så himla härligt! Nu finnjs det tid för bloggen och massa annat skoj.

Under dagen blir det lite plugg i alla fall (måste så måste man :( ), men det är bra att bli av med det i början på veckan. Sen måste man städa lite. Våran farmor kommer nämligen hit ikväll och då måste det ju vara rent och fint.

Men nu e det ju såhär att jag kommer inte på så mycket att skriva om så jag tänkte be er om hjälp.

ALLA som ger ett tips får en länk i ett inlägg, så ge bara ett litet tips på vad ni vill läsa så får ni en länk till eran blogg/hemsida eller liknande! SÅ gör detta nu. Det lönar alla. Sen skall jag göra lite ändringar i tävlingen så det inte blir så mycket krav. :)



Cornelia tävlade i helgen! Om ni vill veta mer kan ni kolla på idas blogg. Ida var ju med som häst skötare! :)




Kommentera!<3
Postat av: Anonym

Du kan skriva om din ponny ! När du köpte den ( om den är din egen ) vilken ryttare den hade innan vad den har tävlat innan hur höga klasser i såna fall :)

Och dina mål med din häst ! :)

2011-04-18 @ 11:10:44
URL: http://tavlingsryttarbloggen.blogg.se/
Postat av: Alice

Kan ni skriva om eran utrustning? Typ sadel, träns, lindor, shabrak etc. :)

2011-04-18 @ 11:15:46
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: Elvskogsmuppen

Vilken din bild :) fast haha vilken min hon hade där ;)

2011-04-18 @ 12:10:47
Postat av: -

Skulle ni kunna berätta lite mer om er själva som personer?

2011-04-18 @ 16:17:37
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0