Godmorgon!

Godmorgon!

Jag vaknade typ nyss. Så himla trött efter allt, men så  himla skönt att få sova. Dagen besår av stallet och lite städning. Annars så har jag en slapp dag. Såååå skönt! Sen har man ju ett helt lov framför sig.

Vad skall ni hitta på under dagen? Något roligt?

Jag tror vi skall rida ut idag fast jag vet inte riktigt. haha, jag vet ju inget typ.



Detta e världens bästa chinchilla! :)

Förlåt för ett extremt tråkigt inlägg men jag har lite blogg torka nu så ni kan vell TIPSA INLÄGG till oss! :)


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Åh! Är det eran? Gud så söt! Då måste jag få komma med er hem o träffa den någon gång! :)

2011-04-17 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0