Hiss

Nu när det börjar bli varmare fäller väldigt många hästar. Detta kan ta ganska lång tid om man inte hjälper till. Jag menar om man inte borstar eller liknande. Jag tänkte i alla fall skriva om lite saker jag tycker fungerar super bra när man vill ta bort den lösa pälsen från hästen.


Det här är en massageborste som man masserar hästen med. Den tar även bort päls väldigt bra

Piggborsten fungerar även väldigt bra för att ta bort päls.

Ryktstenen fungerar superbra att ta bort päls med.

Ja dessa saker tycker jag är super bra och alla får en klar HISS av mig


Kram


Kommentera!<3
Postat av: Alice

Jag tycker att gummiskrapor eller ryktstenar funkar allra bäst! :)

2011-04-17 @ 12:53:31
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: Elvskogsmuppen

Så kan man också ge hästen en spruta b-vitamin på hjälpen ifall den fäller lite dåligt :)

2011-04-17 @ 14:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0