Kort skoldag! ;)

Haha jag började kl 1 och slutade kl 2.


Nej det var inte ens en skoldag. Jag har sjutit upp och sjutit upp en redovisning JÄTTE länge som jag verkligen behövde redovisa. Jag hade bestämt att jag skulle redovisa, men det blev ju inte riktigt som deet var tänkt igår....

Men nu e det i alla fall redovisat och klart! Så himla skönt. Nu gäller det bara att plugga på. även nu på påsklovet. Det blir ju tyvär så när man går i åttan och speciellt nu i slutet på terminen. Men min engelska lärare tyckte i alla fall att jag var duktig så jag skall få en "personlig väg" det betyder att vi tar bort massa uppgifter i stegen 21, 22, 23, 24 så jag når till steg 24 även fast det är så kort tid kvar. Dem som inte går i kunskapsskola förstår nog inte riktigt vad jag menade men, men.

Vi skall ju åka till stallet idag också :) Don skall ledas pga koliken, och jag vet inte hur vi rider killarna, time will tell. Mamma frågade i alla fall destriktarn innan hon åkte om hur länge till vi skulle kunna rida vår lilla Shadow och hon sa att hon trodde att vi skulle kunna rida honnom i många år till! :)

Sen får viverklige hoppas att allt blir bra med Don, han har ju haft så himla mycket otur. Först senskadean och när han blir frisk från det så får han kolik. :( Så vi får hoppas att han inte blir skadad eller sjuk igen. Men vi tar en sak i tagen. KOliken har ju prio ett nu.

Vi får verkligen hoppas att han e bra! LOVE U DON!!!! <3


Lilla Don från senaste eller näst senaste besöket gällande sen skadan.

Jag vill bara säga en sak...

vilken tur att det finns didtriktare som har jour på nätterna och helgerna. Vad hade vi gjort om hon inte hade kommit lixom!



Ni får hålla tummarna för denna underbara häst! <3<3<3<3<3<3<3



Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Han mådde prima idag - HUNGRIG! Självklart när han inte fått mat på hela natten ;) skönt att det är över :)

2011-04-15 @ 20:55:11
Postat av: Cornelia

åh Gucci hade också kolik förut.. uush vad det är jobbigt :(

2011-04-16 @ 13:19:26
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/
Postat av: Cornelia

åh Gucci hade också kolik förut.. uush vad det är jobbigt :(

2011-04-16 @ 13:19:31
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0