L:B 2 programet

Jag tänkte berätta lite om hur l:b 2 programmet år. Det är det programmet jag kommer rida närmast och är på lång bana.

Inridning + halt vid X (Trav)
Gå ut i höger varv och vid R en 10 meters volt (Trav)
Vänd över ridbanan vid B(Trav)
10 metersvolt vid V (trav)
Mellan trav mellan F och S
Skritt vid C
Mellan M och V ökad skritt
Trav vid A
Galopp vid F
15 meters volt vid p
mellangalopp mellan P och H
Trav vid H
Galopp vid M
15 meters volt vid R
Mellangalopp mellan R och K
Trav vid K
Arbetstrav mellan K och F
Mellantrav mellan F och R
Arbetstrav vid R
Halt (6sek) vid C
Arbetstrav till E
Vänd upp till X och sedan på medellinjen till G
G halt hälsning
Utridning Fri skritt

Ja det här är det programmet jag skall rida den 22/4 jag kan redan nu programmet dock inte vid vilka bockstäver men det behövs ju inte men i alla fall så vet ni nu vad för program jag skall rida:)

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0