Pluggar!

Nu har jag varit duktig och pluggat lite!

Eller faktiskt ganska mycket. Jag skall nog ta en liten paus med middag och lite studdsmatta, eller trampolin eller vad det heter.

Visst låter mitt lov hitlis så extremt roligt...eller inte. haha! MEn min Farmor har kommit hit (typ nyss) och det e ju kul att få träffa henne, vi träffar henne inte så ofta eftersom hon bor i en helt annan del i svergie än vi.

Men ni har ju inte anmält er till våran tävling! Det ska ni ju göra! Haha, men det blir ju ingen tävling om inte 10 anmäler sig så anmäl er, NU!  Jag har ju sänkt "kraven" eller vad man kallar det så nu behöver ni inte följa oss via bloglovin för att kunna vara med.



HÄR hittar ni tävlingen!



Kommentera!<3
Postat av: Alice

När kommer önskeinläggen upp? :))

2011-04-18 @ 19:36:00
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0