Ridpass Fire 29/4


Ja igår red jag lilla Fire i ridhuset han var jätte fin och väldigt pigg, tyvärr blev han litte tittig med det också men det gjorde inte så mycket för han gick jätte fint och det släppte efter ett ganska kort tag. Han var jätte mjuk och fin i formen och lyssnade bra på mig. Men som sagt var han lite tittig i början och blev rädd för något som var jätte läskigt (Ja vi vet inte ens vad det var han blev rädd för, det kom från ingenstans lilla bus<3) Ja och då tvärvände han och galopperade där ifrån, inte så långt för så fort jag tog lite i honnom så lyssnade han tillbaka direkt.

Ja men han var jätte fin och väldigt framåt, fin i formen lyssnade bra på mig. Ja det finns nog inget negativt med ridpasset för även om han var lite tittig i början så släppte det snabbt och vi använde det till något posetift:) Jag är jätte nöjd:)


Kram

Kommentera!<3
Postat av: Malin

jätte fin blogg! :D



btw, vem har gjort eran URsnygga header? :O :D

2011-04-30 @ 18:34:55
URL: http://bonnieochmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0