Ridpass Shadow 19/4!


Igår red jag Shadow nere på Galoppanan. Han var så himla pigg och glad. :) Lilla sötnosen. Han tyckte att det var så himla roligt och han hadde nog gärna varit där hela dagen om han fick. Haha. Han var mjuk och fin och det märktes INTE att han är 23.

Tyvär så blev det inte så bra bilder :( Eftersom det var så mörkt. Vi får se om det kommer några senare idag.

Men igår var min ponny världens bästa. Som alltid :) Så himla go och glad.

Men jag känner att det är dax för en gästbloggare...vad tycker ni? Vill ni ha nån specielle som jag skall försöka fixa? KOMENTERA!!!!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

JA! :D

2011-04-21 @ 09:48:59
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0