Ridpass Shadow 2/4!



Idag var Shadow U N D E R B A R!

Verkligen underbar. Han var verkligen frammåt och jätte possitiv till allt idag. Man kände lixom att han var pigg och glad. Jag behövde detta så mycket. :)

Isabelle sa att han såg jätte fin ut och det känndes verkligen så också. Vi började träna på att han skulle lyssna på mina hjälper ordentligt. Vi gjorde ökningar (eller mellan trav och mellan gallop lixom att han skulle lyssna frammåt) och minskningar i trav och gallop och han var super fin och duktig. I slutet tränade vi på enkla byten och han var verkligen jätte duktig idag. Isabelle sa att dem två sista var ått-mässiga (alltså om jag hade gjort dem på en tävling var dem värda en åtta).

Jag är verkligen kanon nöjd med min lilla ponny idag! :) Fast tyvär kom ingen kamera med idag! :(


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0