Ridpass Shadow 26/4


Ja igår så red jag Shadow<3 Ja det var ju ett litet tag sedan eftersom jag har tränat med Fire inför tävlingen och ja nu blir det två veckor tills jag skall tävla igen och då skall jag rida Shadow i en vecka och Carro Fire och sedan börjar jag träna igen inför tävlingarna. Men nu till Shadow<3

Ja jag red mycket för att Shadow skulle vara mjuk, jag stälde i båda varven både in och ut och sedan så tränade jag på lite skänkelvikning och förvänd galopp, det gick väldigt bra tycker jag:) Sedan så tänkte jag hela tiden på lydnanden och ja gjorde tempovexlingar och övergångar. Ja men jag är väldigt nöjd över passet Shadow var jätte fin:)

Ja tyvärr blev det inga bilder från gårdagen så jag bjuder på en söt bild på Shadow<3

Söööötis<3

Kram


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Det gick jättebra och han såg bra ut. Jag tycker det är jättekul att läsa er blogg så ni får inte ens komma på tanken med inget att skriva. Hur ska jag annars ta mig igenom min dag? :)

2011-04-27 @ 12:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0