Sommar?

Ja nu tycker jag att det blir mer och mer vår här i Sverige. Hoss oss ser man näst intill ingen snö på marken och solen skiner större delen av tiden. Ja det är så himmla roligt att sommaren eller i alla fall våren kommer snart:) Hästarna fäller och man kan ta bort mer och mer täcken från dem:) Ja våra killar fäller riktigt mycket nu och börjar få deras sommar päls:) Det är jätte skönt tycker jag.

En annan sak som jag tycker är väldigt bra är att man lättare kan rida ut efterssom det inte är halt och man behöver då inte oroa sig över att hästen skall halka eller att man inte vet vad som finns under snön. Ja jag tycker verkligen att det skall bli skönt när sommaren kommer. När det är ljusare och varmare, när hästarna inte behöver ha massa täcken och att man kan vara ute  mycket mer.

Riktigt skönt med sommaren längtar helt klart tills det är sommar gör ni?

Ja det gör i alla fall jag, titta på lilla gulliga Shadow som rullar på sommaren:)

Kram


Kommentera!<3
Postat av: Dessan

haha va gullig

2011-04-10 @ 14:13:01
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Alice

För att issa inte har tid att rida den hela tiden så då hjälper jag henne ibland :)

2011-04-10 @ 14:51:35
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0