Svar på tal!

Jag fick in en kommentar om det jag skulole köpa idag och den löd så här

Jag antar att du tänker ha kavajen till dressyr och så ska du ju inte köpa den utan PIKEUR DIANA som är en dressyr kavaj och inte en allroud kavaj eftersom att det enligt mig inte är lika snyggt! BARA ETT TIPS! <333


Svar: Jo vi har köpt just den efterssom Diana inte passar mig över huvud taget. Den var inte lika figursydd och inte alls lika snygg på, därför så köper jag den som är mer allround eftersom den helt enkelt var finast på mig, och jag tycker att det viktigaste är hur kavajen ser ut på mig och inte om den är allround eller dressyr. Heldre en kavaj som sitter snyggt och inte är gjord för dressyren än en kavaj som sitter dåligt men är gjord för dressyren.

Vad tycker ni håller ni med eller inte?

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0