Tycker ni att jag är fånig?

andledningen att ni inte har fått så många ridbilder på oss eller speciellt mig är för att jag är rädd över vad ni skall tycka om hur jag rider. Jag är rädd för att ni skall tycka att jag rider dåligt och det är också därför jag inte har visat er någon fiilm när jag rider.

Jag vet att ni kanske tycker att jag är fånig nu men jag tycker faktiskt att det är väldigt jobbigt och är orolig att ni skall tycka att jag är riktigt dålig på att rida och att jag  rider som en nybörjare.



Så jag vet att jag inte rider perfekt, det gör ingen. Men jag är riktigt orolig för vad ni skall tycka! :S

Det är därför jag också har sagt att jag ALDRIG skulle söka till ponnyakuten (Inte för att jag har något direkt problem som jag skulle behöva hjälp med) och det har jag sagt eftersom jag inte skulle vilja att det visas hur jag rider i svensk TV. Så, nu har ni fått en liten förklaring på varför ni har fått så få "ridbilder" på mig. Hoppas att ni förstår. :)


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Men herregud, jag har sett er båda rida. Ni rider otroligt bra! :) Jag är liksom avis på er. Var inte rädd och nervös, var stolt! :)

2011-04-26 @ 19:01:03
Postat av: -

Jag tror att du rider bra, har inte sett förutom på någon enstaka blid...

Men även om det skulle sett dåligt ut så skulle det kunna vara för att du har haft en dålig dag.

Så var inte rädd, vi skulle inte dömma dig:D<3

2011-04-27 @ 09:02:28
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0