Frågestunden!

1: har ni någon gång tänkt att ni inte vill ha hästar?
2: kära i någon?
3:vill ni byta skola till en utan så mycket ansvar?
4: har ni någon gång tänkt ´"oj vilken snygg häst kanske lite snyggare än min?" :)

Carro svarar:

1. Gud vad svårt, jag kommer verkligen inte ihåg allt vad man tänkt nån gång, men det tror jag inte. :)
2. Inte på det sättet. Just nu NEJ! Nån jag kan ta? Gärna 96 eller äldre! ;)
3. Nej! Det passar mig ganska bra. Jag gillar att alla jobbar i sin takt och jag liger nog ganska bra till.
4. Jag tror inte jag har tänkt just att den är snyggare än min, men det e vell klart att jag har sett hästar som är snyggare än våra. Var ju på dressyr finalen globen horse show förra året och där fanns ju sjukt snygga och fina hästar. Men våra är bäst endå! ;)

Jenni svarar:
1. Nej, det tror jag inte!
2. Nej! :(
3. Nej, jag tror det är bra inför "vuxen livet!!
4. Nej inte just att den är snyggare än min. Men jag vet ju att man inte kan jämföra en ponny med tex. Totilas.

Vem av er rider Shadow respektive Fire mäst?

Båda:
För tillfället rider Jennifer Fire lite mer eftersom hon skall ut och tävla snart. Men annars är det ganska lika.

1.Hur gamla är ni?
2.vad rider ni mest hopp/dressyr?

Båda svarar:
1. Vi är fjorton och fyller femton i år! :)
2. Dressyr rider vi mäst! :)

Är det roligt att vara tvillingar ? Tänker ni typ samma och sånt ? :)

Brukar folk kunna se skillnad på er ? :)

Vad är bäst - hoppning eller dressyr ?


1. Ja det e vell kul att vara tvillingar!  :)

2. Det har hänt att vi har sagt samma sak samtidigt, men det är nog en tillfällighet!

3. I början.... NEJ!!! men alla våra kompisar tycker inte ens vi är lika! :)

4. Dressyren är bäst! :)


hoppar ni aldrig??

Vi hoppar cavaletti ibland och rider bommar, men hoppar ordentligt gör vi nästan aldrig...

Det är inte för att vi tycker det är tråkigt eller så utan pga. Shadows ålder (vätrinärens avrådan) och vi får inte hoppa Fire för hans ägare pga. pålagringar.


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0