Vad tycker ni om bling?

Visst bling är alltid snyggt men ibland tycker jag att det blir för mycket!!!!

Jag gillar bling på det mesta men man behöver ju inte ÖVERDRIVA allt!



Lixom detta e ju bara för mycket!



Lite lagom men jag skulle endå inte vilja ha bling på min hjälm. Då kan man ha en bling rossette i håret i stället!

Sen att det går så långt att man blingar hästens bätt är ju FÖR långt! tänker någon på om hästens bätt är blingat. Och om någon ser det bryr man sig så mycket då? Inte jag i alla fall!



Ja, jag tyccker att det går för långt i vissa fall! Vad tycker ni?


Kommentera!<3
Postat av: m'

sv;

jaha okej! :)

2011-04-09 @ 04:54:36
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0