Godmorgon!

Godmorgon! Idag blir en dag full av överraskningar...har ingen aning om vad vi ska hittta på...

Framför allt ska jag försöka få den lilla Jennifer att blogga idag...ajabaja till din uppdatering! Asså uppdateringen har inte varit så bra alls nu undert veckan...presis en vecka har vi varit borta nu. Men Vi har bara en dator häs som e pappis och sen vill vi ha kul med kusinerna när vi är här...och kul har vi haft!

Linda (min brylling) med sambo och barn är här...linus blir sötare och sötare för varje dag. Sååå himla söt e han!

Ja, saknar mina hästar så himla mycket nu...dem är så himla bäst och jag saknar dem sååå mycket!



Miss u!


Kommentera!<3
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-08-01 @ 10:52:42
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: Ida <3

Sv: Ja såklart jag kan göra både och! Fire har föresten fått sånna dära ägg över HELA benen, ska jag ta bort dom? <3

2011-08-01 @ 11:30:56
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0