Nu kan jag blogga igen! :)

Nu kan jag blogga igen! :) Internet har varit avstängt pga all åska...men nu e det igång igen och jag kan blogga! :) Jiipii!

Men vet ni, jag e typ sjuk..har ont i halsen och känner mig som en hög med sopor...typ. haha. MEn asså har as ont i halsen och det e inte kul! Inte alls. och lixom sjuk på sommaren...vad e det för nått? Man e sjuk på vinter inte på sommaren! ååå, sen så börjar skolan om mindre än en vecka...nian...sista året i grundskolan! fett nice ska det bli när man går ut nian fast endå sorjligt...inte alla vännerna alla kommer gå delade vägar, olika utbildningar...nån kanske blir frisör nån polis...inte vet jag...jag vet ingenting om hur det ser ut om ett år...har jag storhäst? eller e ponnysarna kvar i stallet? Vad står vi i för stall? Har vi bytt? rider jag fortfarande?

Ass¨å kännde sådär lixom mycket händer nu...sista året i grundskolan...medn det ska bli skönt...förhoppningsvis har jag gått ut gymnasiumet om fyra år eller jag tror det...jag kanske tar ledigt ett år...har ingen aning!

men tänk...om mindre än fyra år kanske jag står på ett flak. Fyra år...är inte så långt igentligen!

undrar hur min klänning kommer se ut...

Undrar hur min balklänning i nian kommer se ut!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0