Stallet nu!

Nu ska vi dra till stallet... Ja känner mig riktigt dålig men det är i alla fall bra att jag orkar till stallet... Ja visst jag får inte bli sjuk men kan inte hålla mig borta från stallet. Sen tycker jag att så länge man orkar med så är det bättre att göra saker, lixom vad ger det att ligga hemma i sängen för att inte bli sjukare ? Ja bättre att va igång och om det blir värre går det över fort i alla fall :S

Men jag måste också säga att jag mår myckt bättre nu när jag fått i mig lite mat och piggnat till lite. I alla fall så ska hästarna joggas i ridhuset idag (tror jag). Ja jag ska jogga Shadow <333 ja sen så vill Carro rida Shadow typ hela tiden inför tävlingen...



Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0