Ridning, inte bara tävling?


När jag tänker att nån är duktig på att rida skiter jag faktiskt i vad dem tävlat och vilka placeringar dem har...Vissa har SUPER hästar och andra kanske har jobbat upp hästen HELA vägen själv...så visst jag kan inte säga att alla dem som e med i SM inte är duktiga men sen är frågan...e det dem duktigaste RYTTARNA i sverige??? Igentligen inte...eller det behöver inte vara så.

Dermot är det dem som har tävlat med bäst reultat det året det egepaget. Visst sånt spelar också roll...men man rider vell inte bättre för att man har vunnit SM man rider nästan exakt lika bra som dagen innan SM sen att man vinner gör inte nån till en bättre ryttare.....

Jag har inte IDOLER och folk jag ser upp till för att dem vinner mycket eller så, Mina IDoler är dem jag tycker är duktiga och det betyder inte att ddem vinner allt...


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

sv. Han kommer vecka 37. Åker upp till Nynäshamn å hämtar han. Smilla tackar å ler jätte stort. =D

2011-08-21 @ 21:47:47
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0