Bra nyhet att vakna upp till eller?

Hej!

Ja nu har vi vaknat och mamma ringde tidigare till oss för att de i stallet ringt. Men det var ingen fara de tänkte bara berätta att Shadow och hans nya hagkompis hade kärlek vid första ögonkastet:) Ja dem stod och pussade på varandra. Ser mig dem framför mig. Ja Shadow som är vit och hans nya hag kompis är svart ja gullit värre.

NU tror jag även att Shadow kommer att vara lite gladare. Vi får hoppas det. Jag mår i alla fall bättre idag hostar inte lika mycket och så men hostar ändå rätt mycket hoppas det blir bättr!:) Ja jag vill kunna rida ordentligt utan att behöva ta pauser för hostan. Det behövde jag gjöra igår när jag red Shadow och det var super jobbigt hoppas berkligen att det blir bättre!:)


Ja så här stod Shadow förut ensam i en hage:( men snart kommer en bild på honnom med en svart liten ponny:)

Kram så länge

Kommentera!<3
Postat av: Nathalie /Nero

Hej! Jag tycker att ni har en jätte fiin blogg!! Jag såg några tävlings bilder på Fire och han såg skiit "flashig" ut!! Jätte fin :) <3 Jag kom ihåg namnet hihi på bloggen !!

2011-01-18 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0