Dissar och Hissar!

Ja nu skall jag ta en grej som alla tycker är snyggt och bra i hästvärlden. Ja det är i alla fall det jag har hört!

Ja a-staket Nu till moteveringen!:)



Jag dissar a-staket för att de går sönder ganska lätt. Ja en häst i stallet har knäckt ett staket och Shadow råkade stöta till det och en grej hoppade ur ja förstog inte riktigt vad som hände men det är i alla fall därför jag dissar det!


Sedan hissar jag det för att det är super snyggt och smart. Elen är liksom insnurrad i plasten. Ja super smart tycker jag sedan så är det ju alltid mer hållbart än vanligt elstaket utan trä ja totalt sett blir det ändå en Hiss enligt mig:D

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0