Har ridit Stor Calle!

Ja, idag frågade en tjej i stallet om jag ville värma upp hennes häst! Ibörjan var jag lite tveksam men jag ´skrittjobbade ett tag på honnom! Han var jätte trevlig men STOR, kanske där av namnet Stor Calle! Han var jätte trevlig och lydig.

Jag skritade bara eftersom jag hade mjukisbyxor på mig (jag räknade inte med att rida) och stigläderna var alldeles för långa! Så det blev bara skritt! Jag gjorde lite öppna, sluta och skänkelvikning! Han var väldigt trevlig! Hanns ägare sa att vi gärna fick rida fler gånger och sa att vi är jätte duktiga! Det var jätte roligt! Man får ju inte höra det så ofta från andra än mamma och pappa! Så det var roligt!

Det är ganska pra att få rida storhäst eftersom jag typ bara rider ponnys!

Jag måste säga att jag är sååååååååååå avensjuk på Dressyrmupparna som får så många fina fanbildder eller idol bilder vad man nu vill kalla det!

Kram, kram!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0