Hemma från en lång promenad!

Nu har vi kommit hem från en lång promenad! jag och pappa ledde Fire och Don i ca 1 timme!

Jag Fire och pappa Don! våran medryttare Sandra hadde Shadow idag!

Det var lite kul när vi skulle gå ut medvåra fegisar! Först gick don först sen stanade han då gick jag förbi honnom och efter några steg stannade han och då gick nån förbi oss några steg sen stannade han och då gick jag förbi sen stannade han! ja det höll på så ett tag tills jag fick Fire att gå först! ja min lilla fegis gick först!

När vi nästan var framme mötte vi Nero det är fires hagkompis men det var lite för långt bort för att han skulle se att det var nån häst han kände! Så min lilla fegis stannade 0och tittade på honnom som om han var ett spöke! Det tog ett tag för mig att få min lilla baby att gå! Men annars var han såååååå snäll!

// Carro

Kommentera!<3
Postat av: Sandra

sv: Ohh jasså? :) Visst är hon underbart söt? :)

2011-01-11 @ 22:10:19
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

sv; åh tack :))

2011-01-12 @ 07:26:32
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0