Hemma från skolan!

Nu är jag hemma från skolan! Skönt!

Idag skall inte någon av oss till stallet alltså blir det nog ganska mycket bloggande idag. Vill ni att vi skall bloga om något speciellt så är det bara att komentera!

Jag red ju Stor kalle igår! Så jag täkte skriva lite mer om det!

Stor kalle är en häst som står i vårat stall och vi har pratat med hanns ägare och igår så frågade hon om jag ville värma hennes häst! Efter lite övertalning så gick jag med på att skritta! Jag hadde nämligen inte ridbyxor så jag kändde att jag inte satt tillräkligt bra för något annat! Jag skrittade lite och försökte få honnom mjuk och fin! Jag gjorde lite öppna och han gjorde dem jätte fint! Sen testade jag lite sluta han gjorde dem fint också! Jag gjorde skänkelvikningar också och dem gjorde han fint också! Jag tyker att han var jätte trevlig! Hanns ägare sa att det bara var att säga till om jag ville rida honnom igen! Så det blir nog några fler gångeer!

Kram, kram!


Kommentera!<3
Postat av: märta

hej skulle du vilja besöka min blogg ? skulle bli glad om du ville tipsa min blogg till andra om du gör det så kan ja tipsa om din blogg :D

2011-01-19 @ 15:53:46
URL: http://martamalm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0