Hemma!

Nu har vi kommit hem!

Jag ledde bara Fire eftersom jag innte är så frisk! Jag kände att jag inte orkade rida!

Jag ledde och tränade på att han skulle vara lydig. Jag tränade på lite trix åckså! Buga, Backa i takt med mig och lite annat på super lätt nivå! Bara för att han skulle vara lydig! Men det slutade med att han bara blev helt godis besatt! När han hade fått två godisar som belöning ville han bara ha godis hela tiden! Mitt lilla godismonster!

han var jätte duktig och jätte söt!

Ni får en bild på shadow! det blev ingen fin på fire!



Kram, kram


Kommentera!<3
Postat av: Madde

Hahah jag kör så mkt NH med min häst, så jag blir "förbjuden" att ge godis, för en enda godis förstör hela ledarskapet så man måste börja om från början xD Känner mig klyven, vill ju gärna hålla på och trick-klick träna osv men det går ju inte utan godis xD

2011-01-03 @ 09:09:32
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: Annan tvilling

kan jag få er email tänkte redigera en bild på er

2011-01-04 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0