Hissar!




Ja, marabou vinter vit måste jag säga är en av de godastr chokladerna jag har äti´t! det är sååååååååååååå gott!

Så om ni skall köpa fredags myset måste jag rekomendera vinter vit! Ni som inte har ätit den har verkligen missat något! JA, det är sååååååååååååå gott! Det känns som om tungan är i himlen! Ja chokladen bara smälter på tungan ochh den är så himla god! Jag tippsar verkligen er att testa vinter vit! Eftersom det är så himlaa gott! Smaka och säg vad ni tycker!



Ja vi såg denna film i skolan idag! Viserligen är den på spanska men den är såååååååååå bra! Den handlar om Maria som bor i Colombi och är väldigt fattig. För att få pengar så bestämmer hon sig för att "langa" knark från Colombia till USA! Man får följa hennes resa och svårigheter hon möter! Tullen är ju inte det lättaste att komma igenom! Ja, jag gillar filmen starkt och den är jätte bra!



Kommentera!<3
Postat av: Elli :)

älskaälskaälska marabuo vintervit <3

2011-01-14 @ 19:58:43
URL: http://ellinorelindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0