Jag tänkte berätta om mitt bästa hästminne!

Mitt bästa hästminne var när vi fick Shadow! Våran första alldeles egna pony!

Det var våran födelsedag 2008! När vi komm till stallet så kom våran kompis och sa att vi inte fick gå in den väg utan att hon ville visa oss en sak! Vi földe med och när vi komm in i stallet så stog Shadow med en stor röd rosette runt halsen! Han var super söt men vi fattade inte att han var våran. Vi hadde ju haft honom på foder och så innan så mamma och pappa visste ju vad dem köpt!

Men vi fattede inte utan en i stallet fick säga Han har en paketsrosett runt halsn och det betyder............

Då viskade nog någon av oss "ee, eee han vår?"  Då sa mamma och pappa att han var det och vi blev super glada! Jag kan fortfarane se hur söt han var och att vi var så korkade som inte fattade! Men jag tror snarare att vi inte vågade tro lixom!

Vad har ni för specieelt häst minne? Komentera och berätta!

Kram, kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0