Min utrustning!

Jag tänkte att ni kanske tyckte det var bra att ni fick se vad vi eller jag har för utrustning! Jag tänkte att jag också skall skriva vad jag tycker om dem så kan ni kanske få något tipps!

Fire:

Sadeln:
Har en syntetssadel! :P Ja, det är ganska konstigt att ha en syntetssadel men det beror på att sadeln inta har vanlig stoppning utan luftkuddar i stället! Sen var det inte vi som köpte den utan vi fick med den nu medans vi har Fire på foder! Jag tycker att hanns sadel är skön och den är väldigt lätt så jag gillar den!

Träns:
Han har ett svart träns med en tjock nosgrimma! Det var inte vi som köpte den så jag har ingen aning om vad den kostade eller vart den är köpt! Men jag tycker att hans träns är snyggt!

Täcken:
Just nu har vi tcå amigo täcken som vi tycker är jätte bra!

Här är en en bild på Jennifer och fire om ni vill titta på utrustninen!


Shadow:

Sadel:
Shadow har en Prestige Lucky Dressage! Den sitter jätte bra på honnom och jag tycker att den är riktigt skön! Jag tycker att lädret på sadeln är jätte bra och att sadeln är jätte bra!

Träns:
Shadows träns är köpt på lyckås och det är jätte snyggt tycker jag. Det har en ganska bred nosgrimma och jag tycker att det är snyggt! Jag tror att det kostade ca 700 Kr! Gillar det mycket!

Jag har ingen bra bild där det syns så ni får klara er utan!


Min:

Stövlar:
Jag har ett par stövlar som jag köpt på lyckås me de går nog och köpa lite överalt! Jag har Cavallo Junior! Jag tycker att de är jätte bra! Så om ni letar ridstövlar så rkomenderar jag dem starkt!

Hjälm:
Jag har en vanlig svart hjälm men jag skall köpa nytt!

Kram, kram


Kommentera!<3
Postat av: Alice

Hej! Min nya blogg heter www.ronjaalice.blogg.se och jag har den tillsammans med en kompis :)

2011-01-19 @ 16:32:55
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: hästblogg

sv: Jag köpte den på nätet så jag fick den väldigt mycket billigare än här i sverige. Dock fick man ju vänta lite längre innan man fick den men det var de värt ;)

2011-01-19 @ 17:02:39
URL: http://equuspuppis.blogg.se/
Postat av: ida :)

fin ponny :D<3

2011-01-19 @ 19:45:58
URL: http://classicalpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0