Normalt?

Ja nu undrar jag vad som händer!:S Ja börjar bli lite orolig!

Ja det är så att ni vet ju att vi varit förkylda och hostat mycket ja i alla fall ni som läst bloggen tidigare;) Ja och idag typ nyss när jag hostade hostade jag upp blod fattar ni? Det var BLOD Ja inte så jätte mycket men det var fortfarande BLOD!
Ja jag skall typ till läkare imorgon ja pappa ringer typ till någon läkare ja men vi frå se hoppas det int är någon fara:S Ja jag vill inte vara sjuk jag vill bli frisk så jobbigt att inte kunna rida så att jag anstränger mig utan att få svårt att andas kul? NEEEJ! det är det inte

Ja jag orkar inte med hostan mera vill bara att den skall försvinna. Hoppas den gör det snart:)

Hahaha ser kanske inte u3t6 som blod men aja om ni vet något om detta kan ni vell maila eller kommentera:)

Maila på [email protected]

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0