nu skall vi snart tilll stallet!

Vi skall åka till stallet typ nu! Carro skall leda Fire och jag skall rida Shadow eller tvärt om ja jag vet inte exakt men vi får se. Ja Vi har haft ganska många besökare idag också men inte lika många som igår:( Men vi är ändå glada över att det går uppåt nu!:)

NI får gärna tippsa om våran blogg!:)<3

Vi har fått frågor om tipps men vi förstår inte riktigt vad ni har för problem med eran häst / ponny eller som sagt vad ni vill ha hjälp av!:) Ni får gärna kommentera om frågor men försök att kommentera nogrant!:)

Vi tycker även att det skulle vara bra om vi får lägga ut problemet och lösningen på bloggen och det kan vi göra annonymt! Men då får ni säga att det är ok!:) Vi vill hjälpa alla så det är bara att fråga!

Vi skall i alla fall dra nu såå vi syns inte förns efter stallet!:) Vi skall ta med kameran så att ni vet skall försöka se till att Carro kan fota lite när jag rider!:)


Rider kanske så här bra vem vet? Grand prix Nästa!:)

Vi syns;)

Kommentera!<3
Postat av: louise

fin blogg !

2011-01-02 @ 17:39:32
URL: http://louisenilssons.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

sv ; ja det kan ni göra , men säg till när ni publicerat det :)

2011-01-02 @ 18:29:48
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du kanske ha lite tips på klädstill, sminkning, naglar, frisyrer, bloggdesigner. Då ska du kolla min blogg, den har massa saker en tjej kan önska sig.

2011-01-02 @ 18:32:55
URL: http://designmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0