Ridpass 14/1Fire


Ja jag tycker att det gick jätte bra jag joggade och i början var han seg men i slutet super fin. Ja jag red lite på volter serpentiner 8:volter ja och på rakt spår men jag tycker att det gick jätte bra. Nu när han vilat en del pga att vi varit sjuka så har jag ingen övning med passen utan rider mäst för att han skall komma igång och bli mjuk i sidorna. Ja och det funkar super blir mycket finare för varje pass så det är jätte roligt:) Jag skall börja träna för tränare sen när vi kommit igång mer:)

Ja han är så fin<3 Några bilder fån en tidigare tävling:)


Kram

Kommentera!<3
Postat av: Ronja & Emma

Jättefin ponny! :D

Vilken ras ? :)

besök gärna våran blogg!

/ Emma & Ronja

2011-01-15 @ 16:08:13
URL: http://reriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0