Ridpass 2/1-11


Ja jag har nu kommit hem från stallet där jag red Shadow. Det gick ganska bra och så men jag hostade ganska mycket så det var svårt att rida!:( Ja men jag gjorde mitt bästa och kämpade på. Jag joggade väldigt lungt för jag är ju som sagt fortfarande sjuk!:( Men jag är super nöjd över Shadows insats.

Han var mjuk i båda sidorna och lyssnade väl på mig. Han var även glad och pigg!:) Ja han var fin i traven och i gallopen och det märktes inte alls att jag red i det "svaga" varvet när jag gjorde!:) Jag tycker att han var super duktig och gjorde det han skulle och mer!<33 

Ja tyvärr så blev alla bilder suddiga när jag red i ridhuset för vi hade inte den bra kameran:( Men det kommer lite bilder från stallet!



Söta lilla Shadow!<3


Fire i boxen!:)

Ja kram på er!:)


Kommentera!<3
Postat av: Madde

Superfina hästar :3

2011-01-03 @ 09:11:04
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0