Ridpass 4/1-11



Ja igår red jag Shadow i ridhuset endast 30 min pga att jag hosta så mycket och att klockan var så mycket!

Vi trav jobbade och skrittjobadde stälde igenom och så. Jag tycker att det gick ganska bra och han var fin och pigg:) Ja han följde min minsta vink i början super kul!:) ja i skritten red jag på volter och serpentiner det gjorde jag även i traven för att kunna ställa igenom ordentligt. Det gick som sagt super i början men sedan i slutet så hamnade han ur fokus näre en häst sparakade i stallväggen så att det ekade i ridhuset men han blev inte rädd undrade nog mäst vart det kom ifrån.  Men jag är ändå nöjd över ritten

Nu försöker jag lära mig att måla på datan använder bara paint så det går inte så bra försökte rita av Fire men hittade ingen fin brun så gav upp lite skall försöka rita ng annat kommer kanske upp när den är klar ja vi får se;)



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0