Ridpass Esse Goldfire 30/1!



jag red Fire i ridhuset. I början var han väldigt seg och ville inte alls gå frammåt. Då sa jag till honom och då blv han mycket lydigare för skänkeln. Jag gjorde trav galopp övergångar i vänster varv och där gjorde han dem jätte fint och var jätte duktig. Men i höger varv så var han ganska jobbig och trängde sig utåt i gallopen. Men i slutet så fick jag igenom det och då var han riktigt duktig! Det var jätte roligt att rida Fire igår eeftersom Jennifer har ridit honnom mest nu i slutet!

Betyg på ridpasset:


Vi tog tyvärr inte med kameran igår så ni får nöja er med denna bild!

EN gammal bild på söta Fire i hagen!

Kontakta oss? [email protected]

Kram, kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0