Ridpass Shadow 14/1!

Ja, jag glömde att skriva om gårdagens ridpass! Sorry!

Men det kommer i alla fall nu! Bättre sent än aldrig!


innan ridningen!
När jag gjorde iordning Shadow så borstade jag honnom på magen. Då blev han sur och la öronen bakåt och så! Då fick jag panik och trodde att han typ hade ont och att han skulle dö för att han fyp hadde problem med något viktigt organ! Ja fjant mamma värre! Ja vi tror att han bara va lite kitlig eller nåt sånt och jag ringde typ till mamma och var JÄTTE orolig! Ja det var i alla fall bra att det inte var något!

I ridhuset!
Men när jag skulle leda framm honom var han jobbig och stannade och vägrade gå fram! Ponnysar! Ja men när jag satt upp så blev han lite snällare! Men fortfarande seg! Han blev lite piggare mot slutet men jag skrittade och travade bara! Eftersom han skulle ta det lite lugnare!



Min lilla bäbis!


Kommentera!<3
Postat av: Ellinor

vilken söt häst :)

2011-01-15 @ 21:02:07
URL: http://theloveliest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0