Svar på frågestund del 1

Ja ni får fortsätta att fråga men vi kommer inte att räkna antalet frågor alltså ahr ni ingen chans att vinna från och med nu!:(

Svar del1

Emma

Russ eller islandshäst?

 

Jenni: Jag vet inte båda;)

Carro: Båda
 

Emma

När klippte du dig senast?

 

Jenni: Kommer inte ihåg;)

Carro: Kommer inte heller ihåg men samtidigt som Jenni

 

Emma

har du ridit ett engelskt fullblod någon gång?

 

Jenni: Nej

Carro: Nej

 

Emma

Ute eller inne?

 

Jenni: tror inne

Carro: Beror på väder mm

 

Emma

tv eller data?

 

Jenni: Data men kan ju inte blogga från tv:n;)

Carro: Datorn

 

Emma

Vilken är din favoritdricka?

 

Jenni: Cider kanske

Carro: Cider

 

Emma

Chips, godis elr glass?

 

Jenni: Chips eller Ben och Jerry

Carro: Glass om det är Ben och Jerry

 

Emma

Hur ofta sitter du vid datan?

 

Jenni: Alltid typ, nej men väldigt ofta

Carro: För mycket

 

Emma

Gillar du att läsa?

 

Jenni: Nja beror på vad

Carro: Ja om det är en bra bok

 

Emma

Vilka bloggar följer du?

 

Jenni: http://dressyrmupparna.blogg.se/, http://hastdiggaren.blogg.se/, och vänners

Carro: http://dressyrmupparna.blogg.se/ och några vänners

 

Emma

Är du morgontrött?

 

Jenni: Ja väldigt

Carro: Ja

 

Emma

Sommar eller vinter?

 

Jenni: Sommar

Carro: Vet inte

 

moa

hur många år är ni?

 

Jenni: 14J

Carro: 14

 

Ida

1. Vem gillar ni mäst att rida av Shadow och Fire?
2. Hur gamla var ni när ni började rida?
3. Hur gamla var ni första gången ni tävlade?
4. Vem var den första ponnyn ni red?
5. Vem var den första hästen ni red?
6. Vilken är den roligaste hästen/ponnyn ni ridigt?
Haha, inte så bra frågor men men :) <3

 

Jenni:

1. Båda är roliga fast på olika sett så kan inte väljaJ

2. 6 tror jag

3. Ja kanske 11

4. Ja det kommer jag inte ihåg någon på ponny varv tror jagJ

5. Ja första gången jag satt på en stor häst var det nog en häst som hette Matros Men den jag red ordentligt var nog Nalle eller Aristokrat pan som han heter

6. Nalle (Aristokrat pan) var jätte rolig att rida för att han var så välutbildad men jag tycker att alla hästar är roliga att rida så vet inte vem som är roligast. Shadow och Fire är också super roliga eller underbara att ridaJ

Carro:
1.      Omöjligt att säga
2.      6.
3.      Runt 11
4.      Någon på ett ponny varv
5.      Matros men det var på ponny varv typ men första ordentliga var nog Aristokrat pan
6.      Våra hästar är helt underbara att rida och jag tycker även Aristokrat pan var något specielt att rida efterssom han var så väl riden.

 

henke

tycker ni att ni är bortskämda ?

 

Jenni: Haha ja jag vet inte alla har ju inte en häst, men jag kan nog inte avgöra det självJ

Carro: Svår att säga men mina föräldrar är nog rett snälla.

 

Dragana

25. Samlar du på något?

 

Jenni: Hästar kanske, haha nej jag tror inte att jag samlar på någotJ

Carro: Nej

 

henke

vad tycker ni om varmblod ?

 

Jenni: Jag tycker om alla hästar så ja gillar demJ.

Carro: Som Jenni sa jag gillar alla hästarJ

 

Dragana

24. Har du någonsin rökt vattenpipa?

 

Jenni: Nupp

Carro: Nej

 

henke

surt salt eller sött ?

 

Jenni: sött

Carro: vet inte

 

Dragana

23. Vilken hushållssyssla gillar du minst att utföra?

 

Jenni: Städa tror jag

Carro: Allt är tråkigt

 

Dragana

22. Finns det någon i ditt liv just nu som du verkligen stör dig på, men endå umgås med?

 

Jenni: Nej det tror jag inte

Carro: Nej

 

Dragana 

21. Är du en duktig kock?

 

Jenni: Nej det kan jag inte påstå Helt okej:)

Carro: Fick Mvg i hemkunskap så det fåt tala för sig själv

 

Ja kram på er 

 

 

 

 


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0