True Love?

Är detta äkta häst kärlek eller äkta kompis kärlek?


Ja stallägaren sa i alla fall att hon nästan blev tårögd för att dem var så sööta tillsammans men vaad tycker ni att det ser utsom kärlek?:) Det är två valackar men de har kanske vänskapskärlek!:) Jag tycker att dem är för söta dels är det liksom så gulligt när det är svart och vitt:) Sedan ser man att de gillar varandra tycker jag i all fall men vad tycker ni?:)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: olivia

Jätte fin blogg :)

Skulle vara kul om du ville svara på min läsarfråga i min blogg?Skulle gjort mig glad.

www.oliviachronwalll.blogg.se - Ganska mycket hästblogg!

2011-01-23 @ 15:46:45
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0