Fina tävlingshästar

Som alla som tycker om hästar tror jag att man har någon häst som tävlas på riktigt hög nivå som man bara tycker är fantastisk fin, ja dessa tycker jag är fantastiskt fina.


Totilas:
han är en fantastisk häst och svart som är en ovanlig färg. Han är en otroligt vacker häst som jag värkligen vill se i verkligheten, jag var nära på att göra det under Globen horse show förra året men han böt ägare innan det så det fick jag tyvärr inte:( Men kan man säga annat än att han är fantastiskt fin?


Parzival:
Denna häst van grand prix förra året under globen horse show och jag såg även den fantastiska final ritten. En fantastisk häst eller vad säger ni?

Ja dessa är mina favorit hästar innom dressyrtävlingsområdet eller vad man ska säga, ja de två finaste grand prix hästarna enligt mig:) Ja totilas slår ju alla eller ja typ blivigt slagen under två tävlingar och ja det kan man väl nästan kalla en oslaggbar häst eller?

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0