Hiss/Diss

En sak som jag tycker att man ska prioretera lite mer är hederspriserna på tävling. Jag tycker verkligen att vissa priser på vissa tävlingar är jätte tråkiga medans på andra tävlingar är dem jätte roliga, jag har vunnit ganska roliga saker som schabrak, hästschampo, ridstrumpor och dvd (rid dvd) alltså hästinspererade saker. Det är lixom inte jätte roligt att vinna saker som man inte har något behov av som vissa tävlingar som man typ vunnit en ficklampa. Inte så roligt...

Därför tycker jag att man ska hitta sponsorer till hästtävlingar som ger hästinspererade priser eller vad man ska säga för det är mycket roligare att vinna ett schabrak en någonting som inte har med hästar alls att göra.

Dessa priserna van jag på en tävling när jag kom 4:a och det tycker jag är jätte roligt för det är bra priser :)

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0