Norge!

Den senaste veckan, speciellt dem senaste dagarna har jag tänkt otroligt mycket på Norge och den hemska tragedin som hänt där...läser allt i tidningarna och tänker på er...hur svårt ni har det. Det är många som har dött och fler som känner nån som dött. Jag tror jag talar för alla när jag säger "Han som gjort detta är en hemsk mäniska och vi sörjer med er".

Jag hoppas att ni orkar visa att han har gjort så himla fel och inte vinner över er. ser i tidningarna hur många som sörjer...jag kan inte förstå hur han kunde ta så många liv innom loppet av en och en halv timme. Jag hoppas att ni fortsätter kämpa så att han inte vinner! jag tänker på er som har dött...på er som känner någon som har dött och alla andra.

Jag hoppas att alla vill göra något för att hjälpa alla drabbade i norge!




Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0