Stallet nu!

Nu ska vi till stallet, vi får se hur hästarna får gå eftersom vi klippte oss idag så kom vi iväg lite senare än vanligt så därför får vi se om vi hinner rida men vi ska i alla fall mocka till fem hästar och titta till fyra. Ja mamma ska träna men eftersom vi måste mocka också får vi se om vi behöver mocka samtidigt som hon tränar eller inte. Men i alla fall så får vi se lite:)


Kram


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

sv. Njae...d blev inte så mycke dressyr. För min tränare fick ett tele samtal å var tvungen att dra.

D blev ett markarbetspass i stället.



Jag e as dålig i dressyr. Så d va tur d. =D

2011-07-11 @ 19:45:52
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Celina

Jag tycker att ni ska hitta någon som kan fota er satt ni får nya bilder för det är lite långtråkigt med samma bilder precis hela tiden.jag kanske kan fota er någon dag om ni skulle vilja det.

2011-07-12 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0