Svallerbloggarna - Bara negativa?

Ibland blir jag så trött på skvallerbloggarna. Visst har bara varit med några gånger och ingeet elakt har skrivits. Men lixom, jag fattar inte vad som e iden.

OJOJ, herregud nån blev utesluten på en tävling, varför sa hon inte det, tycker hon det e pinsamt. Men lixom, VEM BRYR SIG? Inte jag - tråkigt att det inte gick så bra...sen hur bra/dåligt det gick spelar vell ingen större roll. E ryttaren nöjd. Gud vad bra...inte, vad tråkigt det kommer nya tillfällen där det kanske går bättre.

Jag fattar inte varför skvallerbloggarna skriver så elaka saker...det kan va as bra att ha en överblick om vad som händer...men då menar jag inte att jag vill veta om nån har sitt träns snett eller om en häst vägrar ut sig. Då vill man veta vilka det går bra för och om nån skriver nått intressant inlägg. Man har inte tid att läsa typ 100 hästbloggar och veta allt som händer. då kan man vell skriva om det ROLIGA OCH INTRESSNTA sakerna och strunta i dem dåliga....Det går inte bra för alla hela tiden. Det vet vi. Men lixom händer nått kul, så kommer det inte upp. Men om nån gör bort sig eller gör nåt klantigt, eller om det inte går bra...Ja då e det nyheter som alla vill veta! ELLER?

NEJ! Jag vill mycket häldre läsa om det går bra för nån och allt roligt som händer. Om det går dåligt spelar vell det ingen roll! Eller lixom försök lägga fokus på det bra istället. Det är så man orkar jue.

Så snälla, kan skvallerbloggarna skriva om det possetiva istället för det negativa. det är mycket roligare att läsa om jue!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0